Heb je een opmerking of vraag over je winkelbezoek?

We horen graag wat er goed ging – of wat beter kan – tijdens jouw bezoek aan één van de winkels waarin Buurtslagers gevestigd is.


Of het nu gaat over een product, de bediening, netheid of iets anders: jouw feedback helpt ons om onze service verder te verbeteren.

 Voeg gerust een foto toe (bv. van je product of je kassaticket) als je klacht of opmerking hiermee te maken heeft.

We behandelen je melding zo snel mogelijk. Je ontvangt een reactie via e-mail.

Bedankt voor je hulp!

Je antwoord niet gevonden in onze FAQ? Vervolledig dit contactformulier zodat we jou verder kunnen helpen. Indien dringend, kan je ons bereiken op 09 216 73 10 op weekdagen tussen 8 en 17 uur (vrijdag tot 16 uur).

We beschikken graag over al je contactgegevens om je vraag zo goed mogelijk te behandelen. De gegevens worden niet gebruikt voor andere doeleinden. 
Over welke winkel gaat jouw vraag? Geef ons winkelpunt, gemeente en straat door. Bijvoorbeeld: Smatch, Aalst, Dendermondstesteenweg.
Maximaal 5 bestanden.
16 MB limiet.
Toegestane types: PDF, JPG, PNG.
Voeg hier eventueel een bestand toe ter verduidelijking van je vraag (bijvoorbeeld een foto, document of schermafbeelding).